Wednesday, June 20, 2012

Sedih dalam Gembira

Assalammualaikum...


Sedih dalam gembira? apa pula la masalahnya ni...Sebab sedih ayah aku di masukkan ke wad lagi, kali ni dejat hospital JB...erm... semoga dia sihat la hendaknya. Gembira pula aku dah tamat pengajian di Upm, tetapi pencarian ilmu harus di teruskan lagi. Bukan dah habis belaja di Upm bermakna aku dah tak perlu menuntut ilmu. Menuntut ilmu itu haruslah berkekalan sehingga kita bertemu Pencipta kita. Alhamdulillah la segalanya berjalan dengan lancar. Ada lagi beri gembira yang aku terima.. tetapi tak nak cerita dulu tunggu bulan 7 nanti...baru aku cerita tak la best sangat tapi boleh la nak di kongsikan... Berita sedih ada lagi... erm sedih gak nak tinggalkan kawan-kawan yang kita rapat selama 3 tahun kat Upm ni... tapi nak buat macam mana kita perlu berbisah mencari haluan masing-masing. Diharapkan kamu semua dapat kerja yang baik-baik dan dapat hidup bahagia...amin. 

1 comment: