Friday, October 12, 2012

Karya Puisi: "Merdekalah Bahasaku" di Majalah Pelita Bahasa Edisi Oktober 2012

Assalammualaikum...

Terlebih dahulu ucapan ribuan terima kasih kepada Allah S.W.T yang telah memberi pinjaman ilham untuk saya terus berkarya. Ucapan terima kasih ini juga di panjangkan kepada editor Majalah Pelita Bahasa yang telah memberi peluang kepada karya saya untuk di siarkan. Alhamdulillah. Insyaallah saya akan lebih gigih menyumbang tenaga untuk menyebarkan ilmu kesusasteraan dalam bentuk puisi mahupun cerpen dan genre-genre selanjutnya.



P/s: Inilah karya Merdekalah Bahasaku yang telah tersiar di Majalah Pelita Bahasa.








6 comments:

  1. Tahniah, saya ucapkan. Moga terus menulis dengan lebih gigih.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih. Semangat yang di ucapkan akan saya jadikan pegangan. Tahniah juga kepada saudara Helmi kerana karya yang telah tersiar di majalah Jelita dan di dalam majalah Dewan Siswa edisi Oktober.

    ReplyDelete
  3. Salam, Efandi puisi saudara tersaiar di majalah WANITA edisi November 2012. Tahniah. Nampaknya, saudara semakin prolifik. Saya suka semangat saudara. Teruskan menulis.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. Terima kasih saudara Helmi. Insyaallah saya akan terus menulis demi memartabatkan kesusasteraan melayu dan membijaksanakan minda masyarakat.

    ReplyDelete
  5. Bila hantar puisi ni? Saya lihat saudara antara penulis muda yang rajin. Tahniah!

    ReplyDelete
  6. Saya hantar pada bulan Ogos. Alhamdulillah tersiar. Terima kasih saudara Helmi.

    ReplyDelete