Thursday, November 10, 2011

Check Kesihatan

Tadi baru je aku selesai check kesihatan aku di dewan putra 2, aku pergi dengan kawan aku Hazim, bila ada pemeriksaan kesihatan aku terus macam semangat, lagi-lagi free kan, heee, aku check sebab aku nak tahu tahap kesihatan aku ni ok ke tak, sebab nya aku dah lama tak check kesihatan aku, aku kan ada sakit jantung jadi nak jugak check kesihatan aku ni, mana la tau ada yang tak kena dengan kesihatan aku ni, sebab dah lama sangatkan tak check. bila aku check, alhamdulillah rupanya aku sihat 100 peratus, tapi aku tak boleh aktif sangat la bersukan, kalau nak bersukan pun seminggu dua atau tiga kali je.
      Lepas siap check kesihatan aku ni, aku terus pergi ketempat kawan aku Hazim dia derma darah. Bila aku tengok jarum muka aku terus berkerut sebab aku tau kene ambil darah sakit bila jarum dimasukkan tu, besar pulak tu jarumnya, aku pun mula teringat masa aku di IJN, aku kena inject dekat tangan aku, jururawat pelatih tu inject aku, selang setengah jam tangan aku terus bengkak, sebabnya jururawat tu inject tak kena urat, lepas tu aku kena inject sekali lagi dengan doktor yang pakar. Tetapi sekarang aku kalau tengok jarum memang dah fobia, sebabnya sakit..   


                                             P/S: "JAGALAH KESIHATAN ANDA"

No comments:

Post a Comment