Saturday, January 5, 2013

Karya Puisi: "Dua Puluh Empat Musim Menukang Peribadi" di BH 6/1/13

Assalammualikum..

Alhamdulillah puisi "Dua puluh empat musim menukang peribadi" telah tersiar di akhbar berita harian hari ini. Puisi ini di tukangi pada hari selasa lepas, puisi  ini mengenai hari lahir saya yang telah menjangkau usia 25 tahun pada hari ini. Terima kasih kepada Allah S.w.t juga kepada pihak editor yang telah menyiarkan karya saya. Ini adalah hadiah yang paling bermakna untuk saya.



Hadiah hari lahir: "Dua Puluh Empat Musim Menukang Peribadi"
Alhamdulillah.

6 comments:

  1. Tahniah, saudara Efandi. Selamat hari lahir juga.
    Puisi ini ditukangi selasa minggu lepas. Bila hantarnya? Cepat ye...

    Boleh saya minta nombor telefon saudara. Senang sikit untuk mengirim pesanan ringkas. Boleh emel ke mie_adham86@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Terima kasih saudara Helmi. Inilah karya yang paling cepat yang telah di siarkan di media. Saya tukangi pada hari selasa lepas dan pada hari itu juga saya menghantarnya. Baik saya akan menghantarnya.

    ReplyDelete
  3. Tahniah Fendi... tahniah dan tahniah.. wah semakin giat berkarya.. bagus! nanti tunjuk ajar saya yang baru nak bertatih ni ye... ;)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih. Saya tak pandai mana pun, saya juga baru belajar, kita sama-sama belajar ya dan sama-sama tunjuk ajar.

    ReplyDelete
  5. wahhhhhhh........ tlg bagi tunjuk ajar....saya juga mau berjaya.. :p



    ~ A men from The East

    ReplyDelete
  6. Insyaallah, sama-sama kita belajar. Saya juga dalam proses pembelajaran...

    ReplyDelete