Wednesday, October 19, 2011

Dr Azlina

Erm...aku dalam kelas agak haiper gak la dalam kelas, kerana aku boleh dikatakan banyak cakap kata DR..        


Dalam kelas ketrampilan kena tampilkan diri di hadapan khalayak untuk kita berani bercakap, tetapi kelamahan aku, bila cakap di depan khalayak aku jadi gementar, takut, resah, aku pun tak tahu cam ne leh jadi cam tu...mungkin aku seorang yang penakut kot....


tengok je la Dr tu telipon aku pun aku takut nak angkat, ni lagi kan nak berucap depan khalayak...heee,
tapi aku harus mencuba untuk berucap di depan khalayak ramai...aku kena yakin dan berani...yes! yakin FENDI kamu boleh buat...heee..


tadi aku jumpa dengan Dr Azlina untuk melihat markah ucapan di depan khalayak dan ujian aku, erm...keputusannya adalah ............."USAHA LAGI YE FENDI"...aku tak kecewa kerana aku tahu tahap pengucapan aku memang teruk time berucap kat pentas tu...aku mengeletar, takut dan tangan menggigil-gigil...apelah ko ni fendi...penakut!!(monolog dalaman)....


aku akan berusaha lagi gigih dalam memperbaiki kelemahan aku dalam pengucapan aku di depan khalayak...OK buat yang terbaik ye fendi....

No comments:

Post a Comment