Thursday, September 13, 2012

Ribut di Seri Serdang

Assalammualaikum...

sedang saya dan kawan-kawan saya menuju ke Seri Serdang untuk makan malam, tiba-tiba angin kuat berlaku di situ, di iringi gerimis halus. Saya dan kawan saya (bapak) menuju ke bank untuk memasukkan duit ke dalam banks itu. Dalam perjalanan menuju ke bank angin yang sangat kuat berlaku sehingga menjatuhkan papan tanda restauran Maulana yang berada di Seri Serdang. Bukan itu sahaja, pasu bunga yang berada di tepi-tepi kedai di situ juga turut tumbang. Saya yang sedang menunggu kawan saya di bank terus melaungkan  azan. Alhamdulillah dengan takdir Allah S.W.T angin yang begitu kuat tadi beransur reda. Alhamdulillah.



p/s: Masa itu hati saya sangat takut apabila angin kuat itu berlaku. Alhamdulillah ia reda dengan kehendak Allah. Amin.

No comments:

Post a Comment