Saturday, December 15, 2012

Karya Puisi: "Selimut" Di Akhbar Berita Harian Ahad 16.12.12

Assalammualikum...

Alhamdulillah rezeki akhir tahun menyebelahi diri. Terima kasih editor Akhbar Berita Harian (ahad) yang telah menilai karya saya untuk di muatkan di dalam ruangan karya kreatif pada minggu ini. Karya ini temanya musuh dalam selimut...hati-hati. Musuh dalam selimut lah paling bahaya. Dan terima kasih juga kepada Allah S.W.T kerana memberi pinjaman ilham kepada saya untuk menukilkan peringatan kepada insan-insan di luar sana. Ini adalah karya pertama saya yang tersiar di akhbar Berita Harian (Ahad), setelah banyak kali mencuba dan alhamdulillah "Selimut" telah mendapat tempat di hati editor akhbar Berita Harian (Ahad). Saya baharu pandai melukis kata, jika ada cacat cela sila-sila memberi komentar dari hati anda. Terima Kasih.


Di Akhbar Berita Harian (Ahad)

5 comments:

  1. Tahniah diucapkan. Moga terus menyuntik semangat untuk terus menulis.

    Dah lama ke hantar?

    ReplyDelete
  2. Erm...lama jugak la, dalam tiga minggu macam tu la...Tahniah juga cerpen saudara helmi di Pelita Bahasa.

    ReplyDelete
  3. uih sedap betul sajak selimut ni.. saya suka.. ;)

    ReplyDelete