Wednesday, September 21, 2011

Cepatnya hari berlalu

agrh!!!!!!!!!!!!.... cepatnya masa berlalu sehingga aku tidak sedar. Aku rasa minggu lepas baru je berlalu, kini minggu ini akan menjadi minggu depan, Minggu depan akan menjadi minggu-minggu seterusnya...cepatnya...mungkin ini lah yang dikatakan tanda-tanda hari akan khiamat...Aku rasa minggu lepas baru je aku lalui hari khamis, pejamcelik-pejamcelik esok dah hari khamis lagi...waktu-waktu!!!! kenapa ENGKAU berlalu begitu pantas.. Walaubagaimanapun aku tetap lalui masa-masa yang pantas ini, "kata orang tua-tua siapa yang lambat akan ketinggalan siapa yang cepat akan di puncak kejayaan...jadi aku harus pantas untuk menuju kepuncak kejayaan...heee... jadi tolonglah kawan-kawan ye, kejutkan aku jika aku tertidur, bangunkan aku jika aku terjatuh, sedarkan aku jika aku terlupa...terima kasih MASA kerana sedarkan diri untuk terus mengingati Tuhan Yang Satu (ALLAH)...AMIN...

1 comment:

  1. InsyaAllah. beringat lebih baik dari terlupa dan sengaja lupa kan. :)

    ReplyDelete