Monday, November 7, 2011

First video aku dekat youtube




Ha, ni la dia projek pertama aku dan kumpulan aku buat iaitu kumpulan "My Team". Buat clip video lepas tu masukkan kat dalam youtube. Penat jugak nak buat benda ni tapi seronok kerana kiteorang berkerjasama dalam penghasilan clip video ni. Masa nak buat clip video ni cuaca kurang elok, mendung dan ujan lebat...Kami gagah kan juga untuk hasilkan clip video tu. :-). Aku akan jadikan pengalaman buat clip video ni satu kenangan yang terindah dalam hidup aku, mungkin aku tak dapat pengalaman ini dekat luar sana. Walau apa pun aku nak ucapkan terima kasih kepada yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan projek pertama ini, dan terima kasih juga kepada Dr Normaliza yang telah memberi tunjuk ajar dalam penghasilan clip video ini. Sekian Wassalam.




                                                          "Hidup My Team"



No comments:

Post a Comment