Monday, January 16, 2012

Kelemahan atau sengaja lupa

 Assalammualaikum,

Erm, apa yang aku nak cerita ni berkenaan dengan diri aku sendiri...
Mesti korang sedih kan bila awek korang atau pakwe korang terlupa wish bezday korang, mesti rasa macam tak dihargai je..

Erm...ni la kelemahan aku, susah nak ingat bezday kawan-kawan..sehinggakan kawan aku yang bagi tau "hari ni bezday aku" ah shit!, tu la kelemahan aku. Tapi adakah itu kelemahan aku atau aku sengaja lupa atau aku sengaja tak ambil endah tentang tarikh lahir mereka, penting ke ingat tarikh lahir orang? berdosa ke tak ucapkan "selamat hari jadi" kat diorang...erm, sebenarnya aku memang tak ambil endah pun tarikh lahir orang, tapi aku sangat-sangat hargai sape-sape yang wish aku punya bezday "thanks"...

Kepada kawan-kawan aku mintak maaf dulu la ye, kalau-kalau aku tak wish bezday korang, aku tak ambil pot sangat tentang bezday orang ni...hee sory to say...Ha kepada bakal awek aku la kan kalau aku ada awek la, sory kalau aku tak wish bezday ko, sebab aku tak ambil pot tentang bezday orang.. sebab kalu aku wish nanti mesti ko ingat aku nak bagi hadiah, hahahah, tak mungkin aku bagi...sebab tu tak penting... jangan nak merajuk-merajuk kalau aku terlupa atau sengaja aku lupa wish bezday ko...sebab aku tak kan pujuk orang yang merajuk sebab aku rasa tu adalah mentel, kononnya nak ambil perhatian la sangat...hahahh, 

P/S : Kepada kawan aku Saipul Pangat, aku bukan sengaja lupa TETAPI aku memang tak tahu bezday ko bila, bila ko bagi tau kat mesej fb tadi aku rasa terkejut, kawan aku dah besar rupanya...
kalau dah nak kawin nanti jangan lupa jemput aku dengan kad jemputan siap ada reben biru tau...
sory pasal bezday tu, aku memang tak tahu langsung...heee
lagu hari jadi:
hapy bezday to you,
hapy bezday to you,
hapy bezday to you
Saipul Pangat,
hapy bezday to you
"siap tiup lilin aku hadiahkan kat ko Pul...
HEEE, HEEE

No comments:

Post a Comment