Thursday, January 12, 2012

sunyi

Sunyi rasanya kawan-kawan aku dah balik semua..


tinggal aku je yang belum balik, padahal exam dah habis, nak tunggu apa lagi pun aku tak tahu adoyai....


sekarang duduk kat dalam bilik sorang-sorang n bilik aku ni pun dah di jadikan store untuk simpan barang-barang..


store sebulan 75 ringgit, tapi budak2 ni bagi tak cukup pun lagi duit tu...mana nak cekau duit lagi ni...tak kan nak mintak sedekah macam orang kat padang tu selalu mintak sambil bagi tisu muka kecil...mak ai jatuh la muka aku yang tak berapa nak jatuh  ni...hahah


dah boring ni...tapi masih memikirkan benda yang pentig tak setel-setel lagi ni...adoi, satu lagi masalah....
dalam dunia ni tak da masalah kan bagus kenapa mesti ada masalah...hahahah


"good bye"
sedang membaca  novel terakhir Azizi hAJI Abdullah
"MANDALA DUNIA KEDUA"

No comments:

Post a Comment